Karella’s naam voor het eerst in De Gentenaar!

november 14, 2009 karella

Waarom heb ik dat hier eigenlijk niet eerder op gepost? Jazeker, een artikel met mijn naam onder, verschenen in De Gentenaar! Ben ik dan niet fier? Of niet ijdel? Tuurlijk wel, want ik wil journalist worden, en laten we eerlijk zijn, een journalist heeft meestal een ego dat niet door een deur kan met normale breedte… Ik weet het echt niet, ik denk dat het – ja ik geef het toe – gewoon uit lompheid komt. Het was trouwens niet mijn eerste zelfgeschreven artikel, dat was een eenkolomsbericht en daar mag ik eigenlijk fierder op zijn want dat heb ik echt vollédig zelf geschreven! Hieronder volgen de links die hopelijk de start betekenen van een verdere carrière in de journalistiek….

Ik hoop dat jullie met mij meehopen ;)…

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=5V2HIB80

over de cactussen op de Gentse Floraliën (voel u vrij om mij uit te lachen, maar men moet ergens beginnen)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=UF2H2L4E

over ‘Back to the 90’s party’, nu 14 november 2009 trouwens in Flanders Expo te Gent (allen daarheen door mijn toedoen!)

Commentaar mag deze keer écht wel geleverd worden… Verder wil ik Rudy Tollenaere nogmaals zeer hard bedanken voor de vele tips op mijn dag inleefstage. Zonder hem stond mijn naam ook niet in ‘de gazet’. Merci Rudy!

 

Groetjes van jullie blogster,

 

Karella

Entry Filed under: Back to the '90s XL,De Gentenaar,Gentse Floraliën,Karella's eerste artikel,Rudy Tollenaere

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Blog Stats

Categorieën

Pagina’s

Archief

Flickr Photos

Recente reacties

karella op Oproep!
Jeroen op Oproep!
M op Oproep!
geninsate-online op Journalisten: luieriken?!
Nick op De zinloosheid der dingen…
november 2009
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Meta